mokkie84
Dec 25 2008 1 06 PM
En hier gaan we verder

. Opmaak volgt nog

!
P.s. Waarom is de vorige topic zo snel gesloten

? En wtf is er aan de hand

?
xiong baby
Dec 25 2008 7 26 PM
QUOTE (mokkie84 @ Dec 25 2008 1 06 PM)

En hier gaan we verder

. Opmaak volgt nog

!
P.s. Waarom is de vorige topic zo snel gesloten

? En wtf is er aan de hand

?
hi
mokkie84
Dec 27 2008 2 30 PM
Joehoe Dutchies.....waar zijn jullie

?
Iedereen zo druk bezig of lekker feestdagen aan het vieren?
Fijne jaarwisseling in ieder geval naar iedereen toe. Wees voorzichtig met vuurwerk

....
shinymoon
Dec 27 2008 5 27 PM
Mss moet u een interessant verhaaltje vertellen

toch maar geen thema?
JAAA nederlanders hier
Alvast een fijne jaarwisseling iedereen!!
yoyofool
Dec 29 2008 8 14 PM
iedereen alvast een fijne jaarwisseling! en niet te veel met illegale vuurwerk spelen he!
asian_tarrie
Dec 31 2008 11 26 AM
omg wat een oorlog@vorige topic..
mjaa mensen ga geen oorlog voeren, ga genieten van jullie feestdagen
2day lastday of 2009
dus happy newyear vast!
squeeness
Dec 31 2008 3 52 PM
haha.
happy new year!
ook al ist nog een paar uren. =X
lol.
Seiyagy
Jan 1 2009 6 05 PM
Iedereen een gezond, succesvol en goed 2009 gewenst!
People man, show some love
mokkie84
Jan 1 2009 9 29 PM
QUOTE (Seiyagy @ Jan 1 2009 6 05 PM)

Iedereen een gezond, succesvol en goed 2009 gewenst!
People man, show some love

Where is the love

?
Seiyagy
Jan 2 2009 11 18 AM
QUOTE (mokkie84 @ Jan 1 2009 9 29 PM)

Where is the love

?
I got love, where is yours?
mokkie84
Jan 2 2009 9 07 PM
QUOTE (Seiyagy @ Jan 2 2009 11 18 AM)

I got love, where is yours?

Hier hier hier

, een grote en een kleine

.
shinymoon
Jan 3 2009 2 28 AM
QUOTE (mokkie84 @ Jan 2 2009 9 07 PM)

Hier hier hier

, een grote en een kleine

.
Door al dat Love Love Love

was/ben je zeker vergeten geld over te maken aan mij, eh
Waar is de sista love gebleven dan?!?
mokkie84
Jan 3 2009 11 58 AM
QUOTE (shinymoon @ Jan 3 2009 2 28 AM)

Door al dat Love Love Love

was/ben je zeker vergeten geld over te maken aan mij, eh
Waar is de sista love gebleven dan?!?

Die komt over 7 maanden aan sista

.
Muts, je hebt zelfs gezegd dat je het morgen handje cash wilt ontvangen
shinymoon
Jan 4 2009 12 19 AM
QUOTE (mokkie84 @ Jan 3 2009 11 58 AM)

Die komt over 7 maanden aan sista

.
Muts, je hebt zelfs gezegd dat je het morgen handje cash wilt ontvangen

wrm over 7 maanden?? Is er iets over 7 maanden dan?

Doos, je weet toch .. ik voel me niet veilig met zoveel cash
Seiyagy
Jan 4 2009 10 18 PM
QUOTE (shinymoon @ Jan 4 2009 12 19 AM)

wrm over 7 maanden?? Is er iets over 7 maanden dan?

Doos, je weet toch .. ik voel me niet veilig met zoveel cash

Ai ai

Tegenwoordig is er ook veel fraude met pinautomaten. Die dingen zijn easy te scammen (?) zo te zien, dus daarom altijd je hand of portemonnee boven schermpje als je je 4 cijferige pincode gaat intoetsen.

Ze hebben boven vaak een camera die je code opneemt en onder of in dat pinautomaat hebben ze een magnetische strip die de pinpas ding overneemt. Allebei compleet = foute boel. Ik ken aardig wat mensen die zo 500 tot 3000 euro kwijt zijn. De een in Bas, de ander bij pathe.
NiceDay_88
Jan 4 2009 11 12 PM
QUOTE (Seiyagy @ Jan 4 2009 10 18 PM)

Ai ai

Tegenwoordig is er ook veel fraude met pinautomaten. Die dingen zijn easy te scammen (?) zo te zien, dus daarom altijd je hand of portemonnee boven schermpje als je je 4 cijferige pincode gaat intoetsen.

Ze hebben boven vaak een camera die je code opneemt en onder of in dat pinautomaat hebben ze een magnetische strip die de pinpas ding overneemt. Allebei compleet = foute boel. Ik ken aardig wat mensen die zo 500 tot 3000 euro kwijt zijn. De een in Bas, de ander bij pathe.

Tegenwoordig is een kopie maken van een creditcard erg gemakkelijk... Geen wonder dat OVchipkaarten zo gemakkelijk te kraken zijn.
Seiyagy
Jan 6 2009 12 11 PM
Haha, das waar. Maar ik denk zowieso dat heel OV geval niet echt een succes was
Skywalker16
Jan 6 2009 4 51 PM
oh haha hier dus verder

lol vorig topic idd dikke oorlog

mja hier is het weer vrede op aarde hopelijk. gelukkig nieuwjaar nog voor degene die ik het nog niet heb toegewenst
Twinny
Jan 10 2009 9 33 PM
hey allemaal! Jeetje ben hier lang niet meer geweest haha. Hoe gaat het met iedereen? =)
Seiyagy
Jan 12 2009 10 34 PM
^ Who're you?
Skywalker16
Jan 13 2009 4 08 PM
QUOTE (Seiyagy @ Jan 12 2009 10 34 PM)

^ Who're you?

:') jij bent ook vergeetachtig
nja twinny ik herinner jou nog wel volgens mij. als ik goed nadenk woon jij toch in utrecht?
Seiyagy
Jan 13 2009 5 23 PM
QUOTE (Skywalker16 @ Jan 13 2009 4 08 PM)

:') jij bent ook vergeetachtig
nja twinny ik herinner jou nog wel volgens mij. als ik goed nadenk woon jij toch in utrecht?
Dat lijkt zo, ik onthoud best wel veel
shinymoon
Jan 15 2009 11 48 PM
je naam Twinny doet me denken aan Tweener

hahahaha
jeweetwel .. van Prisonbreak
Seiyagy
Jan 23 2009 6 55 PM
QUOTE (shinymoon @ Jan 15 2009 11 48 PM)

je naam Twinny doet me denken aan Tweener

hahahaha
jeweetwel .. van Prisonbreak
Ik kijk geen prisonbreak
shinymoon
Jan 29 2009 11 35 PM

schaam je!
Wentworth Miller/Michael Scofield
NiceDay_88
Jan 30 2009 5 43 PM
Helaas geen nieuwe seizoen meer voor Prisonbeak
Skywalker16
Feb 1 2009 1 03 AM
ach jaa maakt mij toch niks uit na seizoen 3 begon het toch een beetje kut te worden vond ik. mss dat ik later nog ff 4 ga kijken ofso. maarre heroes daarentegen

!
Core2Duo
Mar 6 2009 4 04 PM
Damn, het is rustig geworden hier......
Hallo allo allo allo allo alloIk heb trouwens het gevoel dat ik wat gemist heb....
mokkie84
Mar 7 2009 5 07 PM
QUOTE (Core2Duo @ Mar 6 2009 4 04 PM)

Damn, het is rustig geworden hier......
Hallo allo allo allo allo alloIk heb trouwens het gevoel dat ik wat gemist heb....

Hi Core2Duo!
mensen komen en gaan.... dooie boel hier.
BORNINHK
Apr 9 2009 10 54 PM
Ik ben terug van weggeweest. Vandaag heb ik in Aalsmeer aan Miljoenenjacht meegedaan.
Helaas ben ik geen finalist van het spannende kofferspel geworden. De uitzending komt
op zondag 12 april a.s. op RTL4 om 20.30 uur. Iemand moet toch deze TV-quiz met Linda de Mol kennen. Niet waar?
Skywalker16
Apr 14 2009 7 44 PM
QUOTE (BORNINHK @ Apr 9 2009 11 54 PM)

Ik ben terug van weggeweest. Vandaag heb ik in Aalsmeer aan Miljoenenjacht meegedaan.
Helaas ben ik geen finalist van het spannende kofferspel geworden. De uitzending komt
op zondag 12 april a.s. op RTL4 om 20.30 uur. Iemand moet toch deze TV-quiz met Linda de Mol kennen. Niet waar?
haha nice, heb het zondag voor een deel gezien. ik heb wel een soort van chinees in vak 1 gezien?

dat was het vak die als laatste overbleef. zat je toevallig daar? anders heb ik jou niet gezien haha
ik zal nooit veel geld op tv willen winnen, iedereen ziet en weet het dan. alhoewel, als het niet anders kan zijn die grote prijzengelden wel welkom hoor
BORNINHK
Apr 15 2009 4 58 PM
Ik zat in vak 2 en niet in vak 1. Ik wou dat ik wel in vak 1 zat, want dat was immers het winnende vak! Ik heb mezelf wel meerdere keren op TV kunnen spotten. Ik kwam klein in beeld.
De Aziaat in vak 1 die je zag, was de Koreaanse gay-vriend van de Belg in de halve finale.
Deze Koreaan spreekt geen Nederlands en nauwelijks Engels. De 25-jarige finalist was ook gay. Ook hij heeft z'n gay-vriend meegenomen naar de studio.
Twee gays in de halve finale van Miljoenenjacht. Dat was niet eerder in de geschiedenis van Miljoenenjacht voorgekomen. Het publiek ging daarvoor applaudiseren, maar dat werd niet
uitgezonden. Als troostprijs heb ik een digitale fotocamera gewonnen. En toch was ik daar niet ontzettend blij mee!! Omdat ik dat peanuts vond in vergelijking met wat ik had kunnen winnen met het kofferspel. De Belg drukte op de knop en won 30.400 euro in de halve finale. De finalist won 123.500 euro. Het maakt me niet veel uit of ik op TV kom en veel geld win. Als ik een groot bedrag win, dan zou ik waarschijnlijk toch gaan remigeren naar HK. Dus zou ik geen last van bedelaars en dergelijke krijgen. Hahaha. Nu hoop ik op de jackpot van bijna dertig miljoen die op 29 april a.s. gaat vallen. Duimen jullie voor me dat de jackpot op de postcode
1443 gaat vallen? Het liefst met de letters HM. Jullie ouders doen er zeker niet aan de Postcodeloterij mee?
koop liever een staatslot
1 lotnr je wint of niet. met postcodeloterij mag je delen, en dan nog aantal loten en duur dat je meedoet.
BORNINHK
Apr 16 2009 7 29 PM
Ik speel ook al automatisch(per incasso) met de Staatsloterij mee. Zo te zien zit je tegenwoordig ook op
www.jonc.nl. en je moet een grote fan van Brigitte Lin zijn.
ja af en toe. ik vind brigitte altijd al een beeldschone vrouw. wist even niks voor de avatar, dus die maar gebruikt
BORNINHK
Apr 16 2009 11 29 PM
Ze is helaas al jaren gestopt met acteren. Haar man is een van de rijkste mannen van HK: Michael Ying. De ex grootaandeelhouder van Esprit.
mokkie84
Apr 17 2009 9 17 PM
Woooow..er is weer leven hier....
Ik dacht zojuist even aan AF...op welke pagina zou NL-topic staan.........en tadaaa nog op pagina 1

!!
BORNINHK
Apr 17 2009 9 21 PM
Heb je toevallig nog leuke dingen meegemaakt de laatste tijd? Waar ga je naar toe met vakantie?
QUOTE (BORNINHK @ Apr 17 2009 12 29 AM)

Ze is helaas al jaren gestopt met acteren. Haar man is een van de rijkste mannen van HK: Michael Ying. De ex grootaandeelhouder van Esprit.
Helaas ook een van de lelijkste mannen van HK

Echt beauty and the beast.
mokkie84
Apr 18 2009 8 40 PM
QUOTE (BORNINHK @ Apr 17 2009 10 21 PM)

Heb je toevallig nog leuke dingen meegemaakt de laatste tijd? Waar ga je naar toe met vakantie?
Ik?
Euhh...een kind gebaard...wel alweer zo'n 7 maanden geleden. Valt dat onder leuk

?
Voor mij dit jaar geen vakantie. Volgend jaar weer wel

..denk naar HK
En jij 330d? Jij nog leuke dingen meegemaakt?
Ik ga trouwen
BORNINHK
Apr 19 2009 10 47 AM
Beide gefeliciteerd. Voor wie zou je kiezen als je een vrouw was? Een man met een goed uiterlijk, maar arm of een vermogende man met een minder goed uiterlijk? Vermogende mannen zijn nou eenmaal aantrekkelijker dan hun arme soortgenoten! Misschien ben je het niet mee eens.
Maar de meeste Chinese vrouwelijke entertainers zijn het wel mee eens. Zie ook de gevallen
Lee Ka Yan, Gigi Lai, Veronica Yip, Chingamy Yau+Elizabeth Lee.
Geld heeft heel veel aantrekkingskracht. En dan niet zo'n beetje geld, maar echt multimiljonairs he.
Brigitte had jaren relaties met Chun Hong en Chun Cheung Lam geweest, die zagen beide goed uit en goed bij haar, maar uiteindelijk toch niks geworden. Dus misschien dacht ze maar uiterlijk maak me niks uit...
BORNINHK
Apr 19 2009 10 29 PM
Waarom zouden vrouwelijke Chinese entertainers genoegen moeten nemen met een man met een beetje geld terwijl ze zelf al multimiljonair in HKD zijn? Wat is tegenwoordig nog een miljoen HKD in HK zelf? Je moet ook niet vergeten dat HK/China niet zo'n verzorgingsstaat als NL is. Daarom denken de mensen daar vaker aan hun eigen belangen dan bijvoorbeeld Nederlanders.
Mijn nicht uit Mong Kok zou ook graag met een rijke man willen trouwen. Ik praat over vele jaren geleden. Maar de concurrentie met de andere vrouwen was groot. Bovendien was ze al op leeftijd. Dus minder aantrekkelijk. Nu is ze met een arme man getrouwd die jonger is dan haar. Op haar huwelijksdag was ze zwanger. Haar man is in Guangdong geboren en getogen.
Hij was zo arm dat ie niet eens genoeg geld had voor het huwelijksbanket!
mokkie84
Apr 20 2009 9 14 AM
Meisjes, meisjes, vertellen jullie nog een keer wat er gebeurd is

?
De berichten worden steeds vager van jullie

....
OT: 330d, GEFELICITEEEEEEEEERD! Weet je al wanneer je gaat trouwen? Dus je bent nu verloofd? Oeh, vertel me hoe groot die diamanten ring voor je vriendin was

?
mokkie84
Apr 20 2009 9 35 AM
QUOTE (♥ LOVEscream @ Apr 20 2009 10 28 AM)

Je kan het vragen aan je zusje

Ik wil meerdere kanten van het verhaal horen

QUOTE (BORNINHK @ Apr 19 2009 11 29 PM)

Mijn nicht uit Mong Kok zou ook graag met een rijke man willen trouwen. Ik praat over vele jaren geleden. Maar de concurrentie met de andere vrouwen was groot. Bovendien was ze al op leeftijd. Dus minder aantrekkelijk. Nu is ze met een arme man getrouwd die jonger is dan haar. Op haar huwelijksdag was ze zwanger. Haar man is in Guangdong geboren en getogen.
Hij was zo arm dat ie niet eens genoeg geld had voor het huwelijksbanket!
Maarrrr is vermogen belangrijker dan dat ze iemand gevonden heeft die van haar houdt? Dan is alles erom heen toch niet (of minder) belangrijk? Mag hopen dat ze van elkaar houden, toen ze gingen trouwen

? Of trouwden ze voor het kind?
mokkie84
Apr 20 2009 10 01 AM
QUOTE (♥ LOVEscream @ Apr 20 2009 10 53 AM)

- VERVOLGENS 2 maanden later een "belofte" mail te sturen naar Ka Yee en te zeggen dat hij zijn excuses zal gaan aanbieden over een "paar weken". Onder tussen 9 weken voorbij gegaan.
Ik wil geen olie op het vuur gooien....maar waarom excuses maken over een 'paar weken'? Moet het aanbieden van excuses niet gemeend zijn en direct gebeuren in plaats van in de toekomst een excuses planen

?
Nou, Ly, effe iets anders. Nog iets leuks meegemaakt? Iets anders? Hoe gaat het met school?
Ka Yee?????????
Are you there?????
Kom ook terug op AF

.....
Chi Chi????????
Little sista, kom jij ook ff terug op AF

?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.