Jump to content

AF needs funding again

- - - - -

[Malaysia] Hot Malaysian Actress/Actors/Singers Thread


49 replies to this topic

#1 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 18 January 2008 - 02:57 AM

okaiz..here r sum hot actors/actress/singers in Malaysia..get ready... :tricky:

this is Fasha Sandha...vry popular in Malaysia...she's an actress
Posted Image

Erry Putra
Posted Image
http://a938.ac-images.myspacecdn.com/image...56d46695371.jpg

Erra Fazira
Posted Image


i got lotz more..i need replies first..c whether u guys r interested or not :tricky:

Edited by Aspire, 21 January 2008 - 05:34 AM.


#2 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 18 January 2008 - 02:38 PM

View PostKieno, on Jan 18 2008 12 49 PM, said:

Hello there little girl :tricky: ..OMG,look@this HOT chick!!! :iloveyou: :pleh .How old is she?,single? hey she is really hot,lol.More more sexy pics! :pleh


haha..i knew u would b in luv wif fasha n look here'z her bio..

Fasha Sandha (born March 28, 1984) is a Malaysian actress who has appeared in movies, television shows, and commercials. She was born in Johor Bahru, Johor, but moved to Penang and later to Perlis due to her father's work. Since graduating from the Kuala Lumpur-based Institut Kebudayaan Negara in 2000, she has appeared in movies Black Reign, [1] Bujang Senang, [2], Gong [3] and Cicak-Man. Sandha was named most popular new actress in the 2005 Anugerah Bintang Popular for her performance on television drama Natasya. She is also famous for her best-selling novel, Sumpahan Fasha (Fasha's Curse).

Posted Image

Posted Image

Posted Image
http://i71.photobuck...e_ya87/fas1.jpg

Edited by minivicki, 21 January 2008 - 02:23 PM.
Max 3 big pictures


#3 furansizuka

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 625 posts

Posted 18 January 2008 - 02:50 PM

hehhee...i'm sorry but the men are not hot ^_^* but the gals are pretty :D

#4 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 18 January 2008 - 02:54 PM

tis is erra fazira
Posted Image

rita rudaini in traditional clothing
Posted Image

nora danish!so cute~
Posted Image

tats all 4 now bro..gotta sleep haha

#5 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 18 January 2008 - 03:17 PM

View Postfuransizuka, on Jan 18 2008 2 50 PM, said:

hehhee...i'm sorry but the men are not hot ^_^* but the gals are pretty :D
anyways..herez sum pics of the man anyways...lol


jehan miskin(of all name =.='')
Posted Image

ashraf sinclair
Posted Image

Edited by ♥-ScrystaLz-♥, 03 August 2008 - 01:32 AM.
pics from imageshack are not permitted, therefore I have removed them


#6 furansizuka

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 625 posts

Posted 18 January 2008 - 03:20 PM

^ err.. except for Ashraf, I don't find them attractive :( sorry.... ^_^*

PS: maybe you can post more mix malay men, like chinese descends? they must be hot ^_^

#7 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 18 January 2008 - 03:43 PM

View Postfuransizuka, on Jan 18 2008 3 20 PM, said:

^ err.. except for Ashraf, I don't find them attractive :( sorry.... ^_^*

PS: maybe you can post more mix malay men, like chinese descends? they must be hot ^_^
haha..here..especially 4 miss furan =]
JIEN
Posted Image
http://www.talentfactory.com.my/singlearti...e-img/jien7.jpg
Posted Image

View PostKieno, on Jan 18 2008 3 22 PM, said:

this girl so complicated :doh
Cuttyfuzzy,maybe u should post some sexy hot guys for Furan in swimming suit?lol :buahaha .
Aren't u supposed to go to sleep lil girl? :noclue

haha..i'll sleep after postin more pics for u dear frenz :tricky:


last one for our mr kieno b4 i sleep...

heres Miss Malaysia Deborah Priya Henry(she entered Miss World 2007 and was a hot pick..top 5 favs but din win....she's mix indian n irish!)

Posted Image

http://bp1.blogger.com/_maRo3z-KVqA/R1QQBu...Priya-Henry.jpg

http://bp3.blogger.com/_qoQqdBFlJMc/R1IcgM...xxmalaysia1.jpg

Edited by Aspire, 21 January 2008 - 05:36 AM.
Maximum 3 large pictures per post


#8 Believeinyourdreams

    =Safe Place To Hide=

  • Advanced Member
  • PipPipPipPip
  • 1,840 posts

Posted 18 January 2008 - 03:47 PM

lol lil girlhow sweet little girl you are! :D .Thank u very much for the sexy malay beauties,miss Malaysia is wow,hottttt ,a lil bit skynny though but hot!.
Good night and sleep well cuttyfuzzyyyyy ;)


#9 evarifien

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPip
  • 40 posts

Posted 19 January 2008 - 04:00 AM

ashraf sinclair, He's Bunga's Boyfriend right?

#10 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 19 January 2008 - 11:47 AM

yup =]
she's bunga bf
if u wan the pics when they were in Bali..i can post it here aswell

stephen rahman hughes(half english n half malaysian)
Posted Image

puteri sarah liyana
http://i140.photobucket.com/albums/r33/efa...liyana-cun1.jpg

Edited by ♥-ScrystaLz-♥, 03 August 2008 - 01:34 AM.
pics from imageshack are not permitted, also removed a broken/lost pic


#11 shaistamelora

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 593 posts

Posted 20 January 2008 - 01:25 PM

I read that Maya Karin's mother is an Indonesian and her daddy is from somewhere in Europe. She was born and raised in Indonesia but she moved to Malaysia due to her dad's job. So I think she's not a malaysian ^_^*

#12 Believeinyourdreams

    =Safe Place To Hide=

  • Advanced Member
  • PipPipPipPip
  • 1,840 posts

Posted 20 January 2008 - 08:43 PM

puteri sarah liyana,that girl is pretty!! is she pure malaysian?.Is it me or some malaysians people look arabic?lol

#13 evarifien

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPip
  • 40 posts

Posted 21 January 2008 - 04:07 AM

View Postcutefuzzy, on Jan 19 2008 5 47 PM, said:

yup =]
she's bunga bf
if u wan the pics when they were in Bali..i can post it here aswell

Yup... I want 2 see it :lol?: . In Indonesia that pic become one of the big gossip several month ago, what about in malaysia???

#14 -mishii-

    *JeNNy <3 miCHi*

  • Members+
  • PipPipPip
  • 610 posts

Posted 21 January 2008 - 05:08 AM

wow full of malaysian hotty!!ahah
and jien is married..i remember when he used to be on KELAB DISNEY MALAYSIA..ahaha

OHhh i've seen Awal in real person to..ahah

#15 Aspire

    Sweet and Spicy

  • Retired Crew
  • PipPipPipPipPip
  • 6,784 posts

Posted 21 January 2008 - 05:42 AM

NOTE:



Ok, sorry for butting in but this thread is full of posts that do not abide by the rules!

Firstly, only THREE pictures with [img] tags are allowed in one post! So if you have more than three pictures to post, please post only THREE pictures with the [img] tags and leave the rest as links! Or you can upload them as thumbnails, which in this case, TEN thumbnails are allowed!

Secondly, please do not QUOTE PICTURES! This slows down the page loading and it will be troublesome for those users who do not have broadband internet connection! The same picture needs not appear twice or more!

Thirdly, please reduce the number of spamposts! There are quite a number of one-liners here, so it is not encouraged to post short replies. Please include longer discussions in your posts!

Well, basically this is it! :) Please be cooperative! Thank you!


#16 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 21 January 2008 - 05:54 AM

View Postshaistamelora, on Jan 20 2008 1 25 PM, said:

I read that Maya Karin's mother is an Indonesian and her daddy is from somewhere in Europe. She was born and raised in Indonesia but she moved to Malaysia due to her dad's job. So I think she's not a malaysian ^_^*

owh izzit?sry...not reli sure on her status coz she acted in lotz of our moviez..i'll b removin her photos later.


View PostKieno, on Jan 20 2008 8 43 PM, said:

puteri sarah liyana,that girl is pretty!! is she pure malaysian?.Is it me or some malaysians people look arabic?lol
she's a malaysian alrite but whether she's mix or not i'm not sure
coz she's only a model in commercial..x reli popular yet
lol..not some Malaysian look arabic..its juz tat Malaysia is a multi racial country so most ppl here mix marriage a lot..so we are mix here n there..quite hard to find pure ppl tis days..lol

View Postevarifien, on Jan 21 2008 4 07 AM, said:

Yup... I want 2 see it :lol?: . In Indonesia that pic become one of the big gossip several month ago, what about in malaysia???

ok,i'll post it after tis


View Post~*MiChi*~, on Jan 21 2008 5 08 AM, said:

wow full of malaysian hotty!!ahah
and jien is married..i remember when he used to be on KELAB DISNEY MALAYSIA..ahaha

OHhh i've seen Awal in real person to..ahah
haha..i still remeber him there aswell...in disneybuzz!lol...such a fan of him..he's a hottie...wow..u met awal?waz he reli tat cute in person?help me out kz..postin sum hot Malaysians here aswell

View PostAspire, on Jan 21 2008 5 42 AM, said:

NOTE:



Ok, sorry for butting in but this thread is full of posts that do not abide by the rules!

Firstly, only THREE pictures with [img] tags are allowed in one post! So if you have more than three pictures to post, please post only THREE pictures with the [img] tags and leave the rest as links! Or you can upload them as thumbnails, which in this case, TEN thumbnails are allowed!...
owh,i'm so sorry on tat matter..wont happen again

Edited by cutefuzzy, 21 January 2008 - 06:05 AM.


#17 -mishii-

    *JeNNy <3 miCHi*

  • Members+
  • PipPipPip
  • 610 posts

Posted 21 January 2008 - 06:59 AM

cutefuzzy-haha awal was okie though!!coz he was wearin his sunglasses and kind off sitting at the corner so didnt really see him that clear XD

okie im gonna post up this hottie gurl which you can see her on Channel -V , she is no actress or singer but a presenter..who else would it be Marion Caunter XD

Posted Image

Posted Image

#18 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 21 January 2008 - 07:26 AM

hey...marion is vry pretty lol
i thought she was singaporean!Malaysian ar?

it was not a very big gossip in Malaysia between Ashraf n BCL lol..
juz came out in magazine n tats all

Edited by ♥-ScrystaLz-♥, 03 August 2008 - 01:35 AM.
pics from imageshack are prohibited


#19 -mishii-

    *JeNNy <3 miCHi*

  • Members+
  • PipPipPip
  • 610 posts

Posted 21 January 2008 - 07:58 AM

haha Marion is malaysian ler!!Born in Penang..ehehe
btw who is BCL??the gurl with ashraf!!i only see him in Gol and Gincu - like the movie and series XD

another cute guy at time and cool looking guy and i bump in to him once suddenly!!
Rashid Salleh he was :thumbsup

Rashid Looking Nerdie XD

Posted Image


Nur Fazura-she looks kewl too

Posted Image

Fazura with ashraf from Gol and Gincu

Posted Image

#20 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 21 January 2008 - 09:15 AM

owh...she's a penang gurl then!
BCL is a pretty popular indonesian actress + singer
called Bunga Citra Lestari aka BCL (make it shor..easier to type..trust me..=P)
so BCL is kinda on a relationship wif ashraf as so we speak...a serious one too!

owh..rashid..nerdy lol..
i like him when he acted in KOPITIAM...so funi...

i liked Fazura last time
when she acted in gol n gincu..
looked so innocent n all..but juz realised she's a party gal...
n dubbed PARIS HILTON MALAYSIA by the media...
she's pretty n cute though

#21 -mishii-

    *JeNNy <3 miCHi*

  • Members+
  • PipPipPip
  • 610 posts

Posted 21 January 2008 - 09:25 AM

ohh Okie BCL is totally easier to type with that long name that she had!!well dont know who is she anyway XD...

OMG yeah i like rashid when he was in KOPITIAM,he acted like kind off farney and nerdy some times!!

totally i just like Fazura during her in Gol N Gincu!!!thats where i know her actually..
PARIS HILTON of Malaysia wow!! this is something new to me...

Oh i just got to know that AISHAH SINCLAIR was actually Ashraf sister!!after i saw on a mag both their surname was the same...i forgotten at what program what i saw her on!!she looks familiar though!!

ATM i cant think of any hot ppl >_<

#22 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 21 January 2008 - 09:56 AM

lol..u x noe she was labelled tat way?
other than tat she got lotz of other prob aswell...
remeber the case about Fazura untill it was brought to court..
i also heard tat Fazura only wana use branded stuff imported outside malaysia only lol...
talk about Diva attitude..

haha..of coz the siblings!do u c any familys around u havin the nhame Sinclair?
actually BCL name is not as long as mine lol..
mine is Nur Raihan Chia Bt. Farid Chia...how about tat lol....

Aishah is not an actress but she's a host in tat Yoga show in astro RIA i tink

do u hav Vince Chong sister Vanessa?
i remeber seein her in newspaper..she's so pretty!

Edited by cutefuzzy, 21 January 2008 - 09:57 AM.


#23 -mishii-

    *JeNNy <3 miCHi*

  • Members+
  • PipPipPip
  • 610 posts

Posted 21 January 2008 - 10:14 AM

oh yeah talking about that court case i think i kind of remember that on the newspaper..ahaha
total diva she is!!!those gedik gedik gurl eh..that acting cutey at time...ewiii!!

well ur name isnt really that long lar!!!its okie though :P..so yea malay chinese???

and nopes i dont have vince chong sis picture..and i dont think i seen her picture before ^_^

#24 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 21 January 2008 - 10:53 AM

View Post~*MiChi*~, on Jan 21 2008 10 14 AM, said:

oh yeah talking about that court case i think i kind of remember that on the newspaper..ahaha
total diva she is!!!those gedik gedik gurl eh..that acting cutey at time...ewiii!!

well ur name isnt really that long lar!!!its okie though :P..so yea malay chinese???

and nopes i dont have vince chong sis picture..and i dont think i seen her picture before ^_^
yar..so gedik...did u c her when she became the VJ in MTV JUS?ewwwwwww
btw,the court case is bout she fightin wif sum gurl on a guy rite?
fazura untill wana hit tat gurl wif her heels if i'm x mistaken...

imma mix chinese,malay,bugis n japanese....u?

View Postshaistamelora, on Jan 21 2008 10 24 AM, said:

Olala....that kissing couple...let me guess...it wasn't happened in Malaysia! :D
yar..it happened in Bali...was it reli a huge news in Indonesia shaista?

#25 shaistamelora

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 593 posts

Posted 21 January 2008 - 10:59 AM

hmm...I dunno ^_^* coz i dun watch indo channel too much. i guess it was. yanno, that pic is really hot to be exposed and I bet the media love it very much.

#26 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 21 January 2008 - 11:37 AM

owh...anyhow,ashraf is quite popular here thanks 2 GOL N GINCU the movie n series..i myself luv tat show!

btw,wherez mr kieno?kinda miss his goofiness here

#27 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 21 January 2008 - 12:45 PM

yes..i kinda miss chattin wif u lol...
haha...yes BCL is wif ashraf lol..vry serious relationship ya noe..
they gotta hide kissing coz ashraf is a muslim...

#28 Believeinyourdreams

    =Safe Place To Hide=

  • Advanced Member
  • PipPipPipPip
  • 1,840 posts

Posted 21 January 2008 - 01:26 PM

View Postcutefuzzy, on Jan 21 2008 12 45 PM, said:

yes..i kinda miss chattin wif u lol...
haha...yes BCL is wif ashraf lol..vry serious relationship ya noe..
they gotta hide kissing coz ashraf is a muslim...
awww miss chattin with me :tricky: .And where is my woman now? :unsure: .
I don't even know who is this ashraf guy :blink: .And why do they have to hide to kiss ? because of the muslim religion?,it's not allowed to kiss in Indonesia ? :wacko: .
...humm where to kiss shaista ...in the toilets? :buahaha

Edited by Kieno, 21 January 2008 - 01:26 PM.


#29 -mishii-

    *JeNNy <3 miCHi*

  • Members+
  • PipPipPip
  • 610 posts

Posted 21 January 2008 - 01:40 PM

well i dont know about MTV Jus!!but i heard about it maybe only seen the advert before on TV..didnt really seen Fazura in it..ahah if not ill be like Ewii So gedik nya!!although she is oki BUT only in Gol N Gincu..lol..
well about her court case thing i have to pretty idea what is it about XD...

wow mix chinese,malay,bugis and jap??kewl !! me im 100% chinese..ahaha anyway yea from malaysia right XD...

yo hi there mr kieno here for some HOT malaysian gurls eh...ehehe..too bad this time im gonna post a HOT malaysian GUY...

anyway one about Alan Yun!!he is a model plus actor XD ..such a cutie

*sorry its so small the pic i ve got >_<

Posted Image

Posted Image

#30 Believeinyourdreams

    =Safe Place To Hide=

  • Advanced Member
  • PipPipPipPip
  • 1,840 posts

Posted 21 January 2008 - 01:50 PM

View Post~*MiChi*~, on Jan 21 2008 1 40 PM, said:

yo hi there mr kieno here for some HOT malaysian gurls eh...ehehe..too bad this time im gonna post a HOT malaysian GUY...
Hey there!.I like indo girls more :tricky: ,especially when she is mix indo-croat :whistle .But i dunno much about malaysians,they look tan and look arabic like that guy Fuzzy posted :lmao: .
By the way this guy ain't hot :whistle


#31 -mishii-

    *JeNNy <3 miCHi*

  • Members+
  • PipPipPip
  • 610 posts

Posted 21 January 2008 - 01:58 PM

NOT HOT awww but he is a cutie ...hahaha
indo gurls emm i dont know them much though..maybe indo guy for me i know a few XD
which guy that fuzzy posted u talking about Ashraf!! that dude is kewl..ahaha

#32 gergoz

    faq.asianfanatics.net

  • Members+
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 21 January 2008 - 02:10 PM

http://asianfriends.4.forumer.com/

Wong Sze Zen

Posted Image

Lina Teoh

Posted Image

#33 -mishii-

    *JeNNy <3 miCHi*

  • Members+
  • PipPipPip
  • 610 posts

Posted 21 January 2008 - 04:03 PM

that gurl look familiar Wong Sze Zen.did she act at some local series???hahah if not mistaken i seen her on TV before...lol

wow Lina Teoh, i only know her from KOPITIAM...lmao!!!

ya fuzzy i think mr kieno is jealous coz we post guy pictures..ahahaa

#34 Breakbeat Soul

    **AF sPaMMeR**

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 690 posts

Posted 21 January 2008 - 04:45 PM

the ever-lovely and elegant Hannah Tan :iloveyou: :iloveyou: :iloveyou:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#35 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 27 January 2008 - 08:12 AM

SHARIFAH SOFIA

Posted Image

ZOEY
Posted Image

ZOEY WIF NIA I THINK...
Posted Image

Edited by cutefuzzy, 27 January 2008 - 08:23 AM.


#36 hafiza

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 29 January 2008 - 08:56 AM

a guy like asraf should be band after his hot picture wif tht 'gurl'..so embarassing coz his is from m'sian n the important thing is he is muslim...n i did not respect at all some of msian artist..

#37 furansizuka

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 625 posts

Posted 01 February 2008 - 04:36 PM

LOL...kieno..you hunt my sista everywhere ^_^* hahahaa...

IMO Lina Teoh is the most attractive girl I see among these girls.

#38 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 02 February 2008 - 12:04 AM

View Postevarifien, on Jan 29 2008 6 33 AM, said:

recently, this guy is famous in indonesia, she plays in Indonesian movies (Bukan bintang biasa,cintapucino, etc) N now he plays in sinetron. his name is Miller he's from malaysia
lol...how could he be so popular there?he look weird...not hot!

View Posthafiza, on Jan 29 2008 8 56 AM, said:

a guy like asraf should be band after his hot picture wif tht 'gurl'..so embarassing coz his is from m'sian n the important thing is he is muslim...n i did not respect at all some of msian artist..
well what is done,is done.lets juz hope they repent.no offense,eventhough i'm a Malaysian..Ashraf was just having bad luck coz his pics was released to the public but hey,u n me we know most celeb n even teens themselves does it..whether their muslim or not..except me..i will never go against my religion..thats for sure..

View PostGitakawaii, on Feb 1 2008 7 18 PM, said:

^ Miller is cute, but my gosh his acting skill is 0...
lol..that was wat i heard rom all of my indo frenz aswell...was he tat bad?

Edited by ♥-ScrystaLz-♥, 03 August 2008 - 01:52 AM.
removed some spam from the post


#39 cutefuzzy

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPipPip
  • 277 posts

Posted 02 February 2008 - 01:21 AM

herez vivien yeo..she won miss chinese astro and represented malaysia in Miss Chinese International in HK and won it also i think..she's now in HK..quite popular..she's been acting in a few dramas alrdy =]

Posted Image

Posted Image


View PostGitakawaii, on Feb 2 2008 1 05 AM, said:

^ yeah I've seen his acting in BBB and cintapuccino..

then why is he so popular?
i mean his acting sucks rite?

Edited by ♥-ScrystaLz-♥, 03 August 2008 - 01:53 AM.
removed the pic from imageshack


#40 evarifien

    faq.asianfanatics.net

  • AF-newbie
  • PipPip
  • 40 posts

Posted 05 February 2008 - 04:36 AM

View Postcutefuzzy, on Feb 2 2008 6 04 AM, said:

lol...how could he be so popular there?he look weird...not hot!


I know it's weird, but I think he wants to learn everything ,now his indo accents are much better than before and also his act, cause he plays in sinetron every days from monday to sunday :lol?:

Edited by Myvi, 29 February 2008 - 02:10 PM.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users